07.52

Hartie roz

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Am adus din Olanda doua hartii de impachetat, una roz complet, si alta roz cu imprimeu alb. Cand am scos-o din folia de plastic, am observat ca este prea moale si daca insisti pe pliuri, se ia primul strat si se vede albul de dedesubt.
Am tot incercat diverse modele de origami, sa vad la ce s-ar putea preta, si pana la urma am ajuns la concluzia ca e potrivita pentru Morning Glory, Electra si Bloom.






"Water lily",Crane, Bloom


Loop, Morning Glory


Electra

Pentru cutii nu e deloc potrivita, dar am reusit totusi sa fac 3 modele, doua cutii patrare si una hexagonala. Diagramele le-am luat din cartea "Origami Boxes", scrisa de Tomoko Fuse (publicata pentru prima oara in 1989, re-editata in limba engleza si in 2007).




In cutia din dreapta(pinwheel B) am pus aranjament cu kusudama Electra. Cutia a fost facuta din 4 coli A4 si 4 coli 21x21 cm. Electra mare din module de 5x5cm si cea mica din 3x3. Modulul de Venus e dintr-o coala de 9 cm. Pot spune ca se potrivesc destul de bine ca dimensiuni.




Loop, cutie pinwheel - detaliu.
Si "ring 1" de Mette Pederson a iesit destul de bine. Am incercat sa fac o decoratiune cu cocor, folosind acest "ring", dar trebuia sa folosesc un snur mai lung. :) La urmatorul o sa stiu.




Si acum, vedere generala....

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe