07.46

Cherry Blossom Ball

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Aceasta kusudama necesita 30 de module usor de impaturit, dar asamblarea modulara o face sa fie mai dificila. Totusi, eu zic ca merita efortul. Autorul modelului este Tomoko Fuse, iar diagrama o gasiti in Tanteidan Magazine nr. 72 - pentru incepatori recomand tutorialul video. Am mai facut acest model o data si m-am cam chinuit la asamblare, dar mi-am dorit mult sa-l fac si intr-o alta variatiune.

Cherry Blossom Ball - primul exemplar


Trebuie sa recunosc ca la acest nou model am "trisat" putin, deoarece am folosit lipici, dar mergea prea greu fara si tot imi ieseau modulele.


Cherry Blossom Ball




Am accesorizat modelul cu un Curler stelute si un cocor:

Curler stelute by Krystyna Burczyk


Cocor

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe