02.34

Doi cocori suparati

Diposting oleh Agus Sudrajat |

M-am intors la kusudame dupa o mica pauza, cu o sakuradama - a trecut ceva vreme de cand am impaturit una. Inspirata de sakuradama tripla a lui Cati de pe forumul de origami am zis sa incerc si eu una, dar avand in vedere ca diagrama de la florile mele de sakura difera un pic de cea folosita de Cati, m-am limitat la o sakuradama dubla, ornata cu cocori. Am ales combinatia de negru cu roz.

Am folosit ca ornament, evantaiul cu cocori. L-am vazut initial pe un blog si mi s-a parut tare simpatic. Diagrama pentru modelul cu un cocor am gasit-o in una din cartile cu modele exclusiv cu cocori cu titlul in japoneza.
Am impaturit modelul numai dintr-o singura bucata de hartie, nu din doua bucati lipite la final (precum cel de pe blog). Din pacate, folosind o singura bucata de hartie, intre cei doi cocori nu au iesit suficiente pliuri pe evantai ca sa ii pot impaturi cu ciocurile unul catre celalalt, asa ca i-am impaturit cu ciocurile spre exterior. De aici si titlul postarii, deoarece imi par a fi cam suparati unul pe celalalt.


0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe