03.28

Happy Zone

Diposting oleh Agus Sudrajat |


Am reusit in sfarsit sa termin (de taiat, de impaturit, de asamblat, de pozat si de postat) acest model pe care l-am inceput in noiembrie anul trecut. Am facut pentru el 512 piese (32 de module a cate 16 piese fiecare) dar mi-au mai ramas cateva pe afara la asamblare. Cred ca de la faptul ca modelul e mai micut si ca am folosit doua tipuri de hartie - cea galbuie e xerox color de 80 gr si cea neagra e hartie la cub de 100 de grame. Cele mai mari piese sunt facute din patrate de 4.2 cm, cele mai mici din 2 cm.

Modelul este un venus multiplu care a fost botezat "Kusudama Briose" ("Muffin Kusudama") de prima persoana care l-a impaturit in Romania acum cativa ani buni (Daria de pe forumul de origami). Pe mine m-a impulsionat sa ma apuc de el Elyda cu a ei briosa cu fistic imensa.









0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe