06.30

Petunia

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Aveam deja planuit sa fac o cutie mai mare cu aceasta forma si in ea sa pun o Kusudama Petunia cand am vazut aceasta postare a lui Flaviane Koti: http://terapiadopapel.blogspot.ro/2012/08/tramas-e-segredos-do-modular-cofo-de.html Nu m-am lasat pana nu am impaturit si eu cateva module pentru o mingiuta din 6 piese, si apoi cateva pentru una de 24 si apoi una de 60, si inca una de 24 si de 6 si de ....
Mi se pare ca se potriveste destul de bine Cofo cu Petunia - pare o petunia care nu a inflorit inca. Cu siguranta o sa mai incerc acest model mai in iarna cand ma voi pregati pentru Craciun. Dar voi folosi o hartie mai groasa, ca sa-si pastreze mai bine forma bilele.
Model: Box
Autor: Tomoko Fuse
Model: Layerd Petunia
Autor: Meenakshi Mukerji
Diagrama: "Ornamental Origami"
Numar module: 30



Model: Cofo
Autor: Falk Brito
Diagrama: http://www.coisasdepapel.com.br/2012/08/cofo-um-belo-modular-de-falk-brito/

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe