06.21

Just a little bit of pink

Diposting oleh Agus Sudrajat |


Prima kusudama de anul acesta, cu toate ca mi-am promis sa mai reduc numarul de kusudama spring, nu ma pot abtine sa nu impaturesc acest model. Sunt atat de multe combinatii de culori posibile si de fiecare data mi se pare ca denota alt mesaj. Am ales sa o alatur unui model format din 12 pentagoane al lui Meenakshi Mukerji, care la ea in carte arata a floare dar mie mi-a iesit destul de abstract, asa ca i-am atasat niste floricele. Ca si accesoriu am ales o pasare quilling cu codita lunga.



Model: Kusudama Spring
Autor: Akemi Ueda
Tutorial: http://cridiana-origami.blogspot.com/2012/03/tutorial-kusudama-spring.html


Model: Flower Dodecahedron
Autor: Meenakshi Mukerji
Diagrama: in cartea "Origami Inspirations"


0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe