03.33

Just a little bit of winter

Diposting oleh Agus Sudrajat |


Pe cat de incantata am fost sa impaturesc modelul lui Meenakshi Mukerji "Star with Spirals" pe atat de dezamagita am fost cand am terminat de impaturit modelul lui Mio Tsugawa: "Crystal of Ore". Nu e de mirare ca nu se gasesc poze cu acest ultim model pe internet. Eu m-am lasat pacalita de poza de 3 cm care insotea diagrama si am impaturit de zor la module iar cand a trebuit sa o asamblez am descoperit ca imaginatia mea a mers pe cai gresite cand m-am uitat la diagrama.
Cum acest aranjament are un stil rece si impersonal, m-am gandit sa-l pozez intr-o astfel de atmosfera si vremea a tinut cu mine - dupa o luna si ceva de asteptare, avem in sfarsit zapada in iarna aceasta.


Model: Star with Spirals
Autor: Meenakshi Mukerji
Diagrama: in cartea "Origami Inspirations"

 


Model: Crystal of Ore
Autor: Mio Tsugawa


0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe